Dlaczego warto wybrać podpis elektroniczny Simply Sign?
innowacyjne rozwiazanie
na miare współczesnych
potrzeb
SimplySign to kwalifikowany podpis elektroniczny i pionierskie rozwiązanie zintegrowane z systemami obiegu dokumentów i transakcji na całym świecie. Oprogramowanie pozwala na korzystanie z e-podpisu przy pomocy aplikacji zainstalowanej w smartfonie, tablecie lub na komputerze. W praktyce użytkownik nie potrzebuje czytnika i karty kryptograficznej do złożenia podpisu. Jest to niezwykle wygodna, bezpieczna i szybka forma zatwierdzania dokumentów.
Oprogramowanie SimplySign stosowane jest na różnych platformach np. Windows, macOS, Android, Apple iOS, możliwa jest integracja za pomocą API.
Pozyskanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego wymaga spełnienia kilku warunków. Powinieneś posiadać:
1.Otwórz dokument na urządzeniu mobilnym
2.Podpisz cyfrowo dokument
3.Dokument
podpisany
SimplySign możesz złożyć na:
i wielu innych …
Simply Sign umożliwia podpisanie:
i wielu innych …
SimplySign wykorzystasz do podpisania:
i wielu innych …
Simply Sign podpiszesz:
i wielu innych …
Simply Sign umożliwia podpisanie:
i wielu innych
i wiele innych.
SimplySign wykorzystasz w ramach elektronicznych platform tj.: Płatnik, e-Deklaracje, ZUS PUE, JPK, e-KRS, e-zdrowie, e-zwolnienia, CEIDG, ePUAP, JEDZ, Emp@tia, e-KRK, ePEFRON2, UDO, SIR i inne.
Dokonanie zakupu wybranego pakietu SimplySign
Zakup pakietu SimplySign umożliwia otrzymanie elektronicznego podpisu w 30 minut! Oferujemy trzy pakiety do wyboru: Silver, Gold lub Platinum. Pakiety zróżnicowane są co do okresu - e-podpis dostępny jest w opcji na 1, 2 lub 3 lata oraz zakresu świadczonej usługi. Pakiet Silver i Gold, za dodatkową opłatą w wysokości 259 zł, obejmują pełną obsługę wdrożeniową.
Zakup pakietu wymaga dokonania płatności przelewem natychmiastowym lub standardowym (jeśli dokonasz przelewu natychmiastowego, Konsultant skontaktuje się z Tobą w tym samym dniu). Po zrealizowaniu przelewu na Twój adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie otrzymania płatności.
Weryfikacja Twojej tożsamości i przeprowadzenie procedury pozyskiwania e-podpisu
Z chwilą zaksięgowania środków, Konsultant skontaktuje się z Tobą, aby rozpocząć procedurę pozyskiwania e-podpisu. Podczas pierwszej konsultacji ustalone zostaną zasady i przebieg procedury pozyskiwania podpisu. Konsultant poinformuje o konieczności przygotowania niezbędnych dokumentów i dokonaniu przelewu weryfikacyjnego w wysokości 1 zł do przeprowadzenia identyfikacji tożsamości. Następnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej otrzymasz zaproszenie do wypełnienia formularza. W czasie procesu zdalnej weryfikacji Konsultant pozostanie z Tobą w stałym połączeniu audio-wideo.
Po przeprowadzeniu procedury otrzymasz certyfikat kwalifikowany w ciągu 30 minut
Cena zawiera:
Cena zawiera:
W tym wariancie oszczedzasz
209,00 zł netto
257,07 zł brutto
Cena zawiera:
W tym wariancie oszczedzasz
418,00 zł netto
514,14 zł brutto
- Pierwszy w Polsce mobilny Podpis Elektroniczny z certyfikatem Kwalifikowanym w 30 minut
- Integracja z systemem Adobe .Wspieranie kluczowych aplikacji rynkowych np.: (program Płatnik, e-Deklaracje)
- Możliwość integracji z Simply Sign za pomocą API
- Silne uwierzytelnienie klienta
- Kompatybilny z klasycznym e-podpisem
Zastosowanie klasycznego e-podpisu wymaga od użytkownika posiadania czytnika podłączanego do komputera. Posługiwanie się tym podpisem związane jest także z koniecznością przechowywania go w bezpiecznym urządzeniu, w formie karty kryptograficznej lub tokenu, które zabezpieczają i uniemożliwiają wyeksportowanie podpisu na zewnątrz.
Natomiast e-podpis SimplySign nie wymaga posiadania czytnika i pozwala na podpisywanie dokumentów bezpośrednio z użyciem telefonu lub innego mobilnego urządzenia. A bezpieczeństwo składanego podpisu zapewnia dwuskładnikowy indywidualny kod OTP oraz PIN.
W praktyce, podobnie jak w przypadku podpisu odręcznego, e-podpis jest jednakowo ważny i uznawany przez podmioty oraz instytucje operujące dokumentami elektronicznymi.
Obydwa rodzaje podpisów umożliwiają podpisywanie dokumentów w formie elektronicznej jednakże w przypadku podpisu kwalifikowanego wymagana jest osobista weryfikacja tożsamości w określonym punkcie potwierdzania tożsamości. Możliwe jest także dostarczenie notarialnego potwierdzenia tożsamości. Przy ubieganiu się o podpis niekwalifikowany weryfikacja dokonywana jest przy użyciu linku weryfikacyjnego lub poprzez przesłanie skanów dokumentów potwierdzających tożsamość.
Konieczne jest, aby podpis kwalifikowany przechowywać na bezpiecznym urządzeniu oraz zabezpieczać PIN-em. Inaczej niż w przypadku podpisu niekwalifikowanego, który nie musi być przechowywany na bezpiecznym urządzeniu i może zostać wyeksportowany w formie cyfrowej.
Podpis kwalifikowany, w odróżnieniu od niekwalifikowanego, jest równoważny z odręcznym podpisem i może być dowodem w sprawie sądowej.
Inaczej niż w przypadku podpisu niekwalifikowanego, podpis kwalifikowany weryfikuje się automatycznie w programach odczytujących dokumenty PDF.
Z podpisu elektronicznego mogą korzystać zarówno osoby prywatne, jak i podmioty prowadzące działalność gospodarczą.