0
Koszyk
Brak produktów w koszyku.

Simply Sign -

innowacyjne rozwiazanie
na miare współczesnych
potrzeb

SimplySign to kwalifikowany podpis elektroniczny i pionierskie rozwiązanie zintegrowane z systemami obiegu dokumentów i transakcji na całym świecie. Oprogramowanie pozwala na korzystanie z e-podpisu przy pomocy aplikacji zainstalowanej w smartfonie, tablecie lub na komputerze. W praktyce użytkownik nie potrzebuje czytnika i karty kryptograficznej do złożenia podpisu. Jest to niezwykle wygodna, bezpieczna i szybka forma zatwierdzania dokumentów.  

Oprogramowanie SimplySign stosowane jest na różnych platformach np. Windows, macOS, Android, Apple iOS, możliwa jest integracja za pomocą API.

Więcej

Dlaczego warto wybrać podpis elektroniczny Simply Sign?

  • Mobilność
    • SimplySign pozwala na podpisywanie dokumentów w każdym czasie
    • Simply Sign umożliwia zatwierdzanie transakcji bez względu na miejsce
    • w odróżnieniu od fizycznego certyfikatu kwalifikowanego SimplySign można zainstalować na każdym urządzeniu mobilnym
    • wykorzystaj smartfon, tablet, laptop lub komputer stacjonarny do składania podpisu elektronicznego
    • SimplySign masz zawsze przy sobie, a elektronicznie podpisywane dokumenty zyskują integralność, unikalność i moc prawną.
  • Bezpieczeństwo
    • zgodnie Kodeksem Cywilnym kwalifikowany podpis elektroniczny jest równoważny z własnoręcznym złożeniem podpisu
    • w odróżnieniu od ePUAP, Simply Sign ma moc prawną i dowodową
    • SimplySign jest podwójnie zabezpieczony telefonem i PIN-em
    • za bezpieczne korzystanie z Simply Sign odpowiada Powszechne Centrum Certyfikacji „CERTUM”. Certyfikat jest zdeponowany w chmurze CERTUM
    • niemożliwe jest zgubienie lub fizyczne zniszczenie SimplySing. W przypadku uszkodzenia urządzenia mobilnego, przepinasz SimplySign kontaktując się z infolinią CERTUM
    • sesja SimplySign podłączonego do urządzenia mobilnego trwa max 30 min lub do wylogowania. To dodatkowe zabezpieczenie korzystania z e-podpisu.
  • Oszczędność czasu
    • Simply Sign umożliwia składanie podpisu w czasie dużo krótszym niż za pomocą ePUAP
    • SimplySign pozwala na podpisanie dokumentu lub wielu dokumentów w jednym czasie i na kilku urządzeniach
    • złożenie podpisu za pomocą SimplySign polega jedynie na wpisaniu numeru PIN
    • korzystanie z kwalifikowanego podpisu elektronicznego skraca procedury urzędowe
    • kwalifikowany podpis elektroniczny możesz pozyskać w 30 minut.
  • Wygoda
    • SimplySign można nabyć zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio, a zakup objęty jest wsparciem technicznym wykwalifikowanych specjalistów
    • SimplySign działa na wielu platformach (Windows, macOS, Android OS, Ios )
    • korzystając z SimplySign nie potrzebujesz karty i czytnika w odróżnieniu od fizycznego podpisu kwalifikowanego
    • SimplySign w oprogramowaniu Adobe jest automatycznie rozpoznawany na całym świecie
    • dzięki Simply Sign w tym samym czasie podpiszesz dużą liczbę plików PDF na kilku urządzeniach
    • pozyskanie SimplySign nie wymaga wychodzenia z domu, a cała procedura jest niezwykle krótka i prosta
  • Ważne!

    Pozyskanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego wymaga spełnienia kilku warunków. Powinieneś posiadać:

    • polskie kont bankowe, którego jesteś głównym właścicielem
    • dostęp do Internetu i komunikatora Cisco Webex, MS Teams, MS Skype/Skype for Business
    • adres e-mail, na który otrzymasz dostęp do niezbędnych formularzy, a także potwierdzenie dokonania płatności za usługę.
    • urządzenie z kamerą internetową, które posłuży do przeprowadzenia konsultacji i weryfikacji tożsamości on-line.
    • numer telefonu powiązany z urządzeniem mobilnym np. smartfon/tablet, na który otrzymasz link aktywacyjny konieczny do uruchomienia weryfikacji.

Szybki system podpisywania dokumentów

1.Otwórz dokument na urządzeniu mobilnym

2.Podpisz cyfrowo dokument

3.Dokument
podpisany

Gdzie mozna wykorzystac SimplySign?

  • Podpisywanie umów i ofert handlowych

    SimplySign możesz złożyć na:

    • umowie o pracę (na okres próbny, na zastępstwo itd.)
    • umowie zlecenia, o dzieło
    • umowie spółki cywilnej
    • umowie kupna/sprzedaży rzeczy ruchomych lub najmu
    • umowie inwestycyjnej i na roboty budowlane  
    • umowie ubezpieczenia majątkowego lub osobowego
    • umowie o zachowaniu poufności,
    • umowie o przeniesienie praw własności intelektualnej,
    • umowie leasingu i innych

    i wielu innych …

  • Podpisywanie dokumentów firmowych

    Simply Sign umożliwia podpisanie:

    • uchwał i regulaminów pracy
    • zakresu obowiązków
    • sprawozdań finansowych
    • Jednolitego Pliku Kontrolnego,
    • deklaracji podatkowych lub ZUS
    • faktur elektronicznych
    • protokołów zdawczo-odbiorczych
    • listów intencyjnych i referencyjnych
    • dokumentów pracowniczych

    i wielu innych …

  • Podpisywanie dokumentów przetargowych i związanych z aukcjami elektronicznymi

    SimplySign wykorzystasz do podpisania:

    • oferty przetargowej
    • wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    • niezbędnych oświadczeń
    • kosztorysu
    • informacji o zmianach w opłatach
    • upoważnienie do przetwarzania danych osobowych

    i wielu innych …

  • Podpisywanie dokumentów medycznych

    Simply Sign podpiszesz:

    • upoważnienia do przetwarzania danych osobowych
    • e-zwolnienia
    • dokumentację zbiorową i indywidualną 

    i wielu innych …

  • Podpisywanie dokumentów urzędowych

    Simply Sign umożliwia podpisanie:

    • wniosków i podań do urzędów administracji publicznej
    • deklaracji i oświadczeń

    i wielu innych  

  • Podmioty operujące dokumentami elektronicznymi
    • Urzędy administracji rządowej i jednostki im podległe np. Urząd Miasta, Urząd Skarbowy lub Urząd Celno-Skarbowy
    • ZUS i  KRUS
    • Sądy oraz Krajowy Rejestr Sądowy i Krajowy Rejestr Karny
    • Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
    • Generalny Inspektor Informacji Finansowej
    • Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
    • Polskie Sieci Energetyczne
    • placówki służby zdrowia
    • ośrodki szkolenia zawodowego lub zakłady karne

     i wiele innych.

    SimplySign wykorzystasz w ramach elektronicznych platform tj.: Płatnik, e-Deklaracje, ZUS PUE, JPK, e-KRS, e-zdrowie, e-zwolnienia, CEIDG, ePUAP, JEDZ, Emp@tia, e-KRK, ePEFRON2, UDO, SIR i inne.

Jak dokonac zakupu certyfikatu kwalifikowanego bez wychodzenia z domu?

  • Krok 1

    Dokonanie zakupu wybranego pakietu SimplySign

    Zakup pakietu SimplySign umożliwia otrzymanie elektronicznego podpisu w 30 minut! Oferujemy trzy pakiety do wyboru: Silver, Gold lub Platinum. Pakiety zróżnicowane są co do okresu - e-podpis dostępny jest w opcji na 1, 2 lub 3 lata oraz zakresu świadczonej usługi. Pakiet Silver i Gold, za dodatkową opłatą w wysokości 259 zł, obejmują pełną obsługę wdrożeniową.

    Zakup pakietu wymaga dokonania płatności przelewem natychmiastowym lub standardowym (jeśli dokonasz przelewu natychmiastowego, Konsultant skontaktuje się z Tobą w tym samym dniu). Po zrealizowaniu przelewu na Twój adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie otrzymania płatności.

  • Krok 2

    Weryfikacja Twojej tożsamości i przeprowadzenie procedury pozyskiwania e-podpisu

    Z chwilą zaksięgowania środków, Konsultant skontaktuje się z Tobą, aby rozpocząć procedurę pozyskiwania e-podpisu. Podczas pierwszej konsultacji ustalone zostaną zasady i przebieg procedury pozyskiwania podpisu. Konsultant poinformuje o konieczności przygotowania niezbędnych dokumentów i dokonaniu przelewu weryfikacyjnego w wysokości 1 zł do przeprowadzenia identyfikacji tożsamości. Następnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej otrzymasz zaproszenie do wypełnienia formularza. W czasie procesu zdalnej weryfikacji Konsultant pozostanie z Tobą w stałym połączeniu audio-wideo.

  • Krok 3

    Po przeprowadzeniu procedury otrzymasz certyfikat kwalifikowany w ciągu 30 minut

Cennik

Pakiet Silver

Certyfikat ważny 1 rok

558,00 zł netto
686,34 zł brutto

Cena zawiera:

  • Simply Sign 299,00 zł netto
    367,77 zł brutto
  • Wydanie Certyfikatu
    w 30 min 259,00 zł netto
    318,57 zł brutto
  • Potwierdzenie tozsamości
  • Osobisty opiekun
  • Pomoc techniczna
  • Rejestracja Certyfikatu
  • Szkolenie
  • Certyfikat ważny 1 rok

Pakiet Gold

Certyfikat ważny 2 lata

648,00 zł netto
797,04 zł brutto

Cena zawiera:

  • Simply Sign 389,00 zł netto
    478,47 zł brutto
  • Wydanie Certyfikatu
    w 30 min 259,00 zł netto
    318,57 zł brutto
  • Potwierdzenie tozsamości
  • Osobisty opiekun
  • Pomoc techniczna
  • Rejestracja Certyfikatu
  • Szkolenie
  • Certyfikat ważny 2 lata

W tym wariancie oszczedzasz

209,00 zł netto

257,07 zł brutto

Kup Pakiet Gold

Pakiet Platinium

Certyfikat ważny 3 lata

738,00 zł netto
907,74 zł brutto

Cena zawiera:

  • Simply Sign 479,00 zł netto
    589,17 zł brutto
  • Wydanie Certyfikatu
    w 30 min 259,00 zł netto
    318,57 zł brutto
  • Potwierdzenie tozsamości
  • Osobisty opiekun
  • Pomoc techniczna
  • Rejestracja Certyfikatu
  • Szkolenie
  • Certyfikat ważny 3 lata

W tym wariancie oszczedzasz

418,00 zł netto

514,14 zł brutto

Kup Pakiet Platinium

Mobilny podpis elektroniczny Simply Sign

- Pierwszy w Polsce mobilny Podpis Elektroniczny z certyfikatem Kwalifikowanym w 30 minut

 - Integracja z systemem Adobe .Wspieranie kluczowych aplikacji rynkowych np.: (program Płatnik, e-Deklaracje)

- Możliwość integracji z Simply Sign za pomocą API

- Silne uwierzytelnienie klienta

- Kompatybilny z klasycznym e-podpisem

FAQ

  • 1. Podpis SimplySign a klasyczny podpis elektroniczny. Gdzie tkwi różnica?

    Zastosowanie klasycznego e-podpisu wymaga od użytkownika posiadania czytnika podłączanego do komputera. Posługiwanie się tym podpisem związane jest także z koniecznością przechowywania go w bezpiecznym urządzeniu, w formie karty kryptograficznej lub tokenu, które zabezpieczają i uniemożliwiają wyeksportowanie podpisu na zewnątrz.

    Natomiast e-podpis SimplySign nie wymaga posiadania czytnika i pozwala na podpisywanie dokumentów bezpośrednio z użyciem telefonu lub innego mobilnego urządzenia. A bezpieczeństwo składanego podpisu zapewnia dwuskładnikowy indywidualny kod OTP oraz PIN.

  • 2. Czy podpis odręczny jest ważniejszy niż SimplySign?

    W praktyce, podobnie jak w przypadku podpisu odręcznego, e-podpis jest jednakowo ważny i uznawany przez podmioty oraz instytucje operujące dokumentami elektronicznymi.

  • 3. Co oznacza podpis kwalifikowany (bezpieczny) i czym różni się od podpisu niekwalifikowanego (zwykły)?

    Obydwa rodzaje podpisów umożliwiają podpisywanie dokumentów w formie elektronicznej jednakże w przypadku podpisu kwalifikowanego wymagana jest osobista weryfikacja tożsamości w określonym punkcie potwierdzania tożsamości. Możliwe jest także dostarczenie notarialnego potwierdzenia tożsamości. Przy ubieganiu się o podpis niekwalifikowany weryfikacja dokonywana jest przy użyciu linku weryfikacyjnego lub poprzez przesłanie skanów dokumentów potwierdzających tożsamość.

    Konieczne jest, aby podpis kwalifikowany przechowywać na bezpiecznym urządzeniu oraz zabezpieczać PIN-em. Inaczej niż w przypadku podpisu niekwalifikowanego, który nie musi być przechowywany na bezpiecznym urządzeniu i może zostać wyeksportowany w formie cyfrowej.

    Podpis kwalifikowany, w odróżnieniu od niekwalifikowanego, jest równoważny z odręcznym podpisem i może być dowodem w sprawie sądowej.

    Inaczej niż w przypadku podpisu niekwalifikowanego, podpis kwalifikowany weryfikuje się automatycznie w programach odczytujących dokumenty PDF.

  • 4. Dla kogo przeznaczony jest e-podpis?

    Z podpisu elektronicznego mogą korzystać zarówno osoby prywatne, jak i podmioty prowadzące działalność gospodarczą.

Kontakt

  • m: +48 727 596 626
  • m: +48 727 596 645
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

© Copyright 2021